Kvalitatīva klientu servisa politika un piegādes un izvešanas nosacījumi

Garantijas

Bezrūpju Ziemassvētku eglītes! Mūsu mērķis ir nodrošināt nevainojamu servisu un augstākās kvalitātes Ziemassvētku eglītes! Tāpēc mēs rūpīgi izvēlamies tikai PREMIUM kvalitātes eglītes. Jāatceras, ka eglītes ir dabas veidojums, tāpēc katra eglīte ir unikāla. Bieži vien būs iespējams pamanīt kādu nelīdzenumu vai izliektāku zaru. Tāpēc, ja piegādātā eglīte neattaisno jūsu cerības, mēs labprāt to nomainīsim pret citu.

Mēs parūpēsimies par nevainojamu apkalpošanu un elastīgu palīdzību no kurjeru puses. Pat vismazāko pārpratumu vai kļūdu gadījumā mēs cenšamies tos labot, tāpēc esam gatavi uzklausīt jūsu kritiku un ieteikumiem.

Mēs garantējam 100% naudas atgriešanu vai eglīšu nomaiņu. Pārpratuma gadījumā jūs varat sazināties ar kurjeru, kurš jums piegādāja eglīti vai droši sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru zvanot vai rakstot uz e-pastu. vai izmantojot Facebook un Instagram platformu.

Eglīšu nomaiņas - atgriešanas nosacījumi

Ja piegādātā eglīte neatbilst jūsu vēlmēm, tad kurjers būs priecīgs to saimainīt uz citu. Tāpēc pārliecinieties par eglīti kamēr kurjers ir uz vietas, vai uzreiz pēc piegādes. Šādā gadījumā kurjers nebūs ļoti tālu aizbraucis un viņam būs vieglāk atgriezties pie jums. Jūs varat palūgt, lai kurjers parāda vairāk par vienu eglīti. Jūs droši varat apskatīties eglītes kurjera automašīnā. Mēs pielāgosimies ikviena vajadzībām.

Ja jums nav iespējas pārbaudīt eglīti piegādes laikā, varat pieprasīt tās nomaiņu 3 dienu laikā no piegādes datuma.

3 dienas pēc piegādes mēs eglītes atpakaļ nepieņemam, nemainām un naudu neatgriežam.

Mēs iesakām rūpīgi izlasīt ieteikumus eglīšu uzglabāšanai un kopšanai šeit.

Piegādes noteikumi un nosacījumi

Mēs uz eglīšu piegādi skatāmies ļoti elastīgi. Mēs iesakām rezervēt eglīti pat ja nezināt, kad jūs gribat, lai mēs to piegādātu. Jūs vienmēr varat mainīt datumu un laiku. Eglīšu skaits ir ierobežots tāpēc nav vērts atlikt to uz vēlāku. Ja gadās, ka piegādes laikā nebūsiet mājās, jūs varat vienoties ar kurjeru par piegādi citā laikā tajā pašā dienā vai arī kurjers atliks piegādi līdz maršruta beigām, ja tas neizdosies, ar jums sazināsies klientu apkalpošanas speciālists, kurš piedāvās citu jums piemērotu laiku.

Piegādes nosacījumi un informācija

Mēs piegādājam eglītes sākot no 22. novembra līdz 24. decembrim darbadienās un brīvdienās.

Eglītes tiek piegādātas jūsu izvēlētā datumā un laika intervālā, kuru būsiet norādijuši.

Piegādes iespējamas arī vakaros līdz 21:00.

Piegādes datums un laiks var tikt mainīts. To var izdarīt, spiežot uz saites, ko saņemsiet e-pastā kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu, vai droši sazinoties ar mums pa tālruņa numuru, e -pastu vai ziņu Facebook, Instagramā.

Ja klients nav mājās, kad kurjers ierodas piegādāt eglīti, pasūtījums tiek atlikts uz tās pašas dienas maršruta beigām vai tiek noorganizēts cits laiks.

Izvešana

Mēs rūpējamies par visām eglītēm, kas iegādātas un savāktas no mūsu klientiem. Visas nozāģētās eglītes tiek atbildīgi pārstrādātas, kļūstot par zemes mēslojumu vai bio-degvielu. Visas eglītes podiņos ir pārstādāmas. Ja tās tiek pareizi uzturētas visu svētku laiku saskaņā ar mūsu ieteikumiem par eglīšu kopšanu, tad līdz pat 90% no podos izaudzētajām eglītēm veiksmīgi iesakņosies un turpinās augt.

Virzoties uz ilgtspējību un samazinot transportlīdzekļu CO2 emisijas, mēs cenšamies braukt ne tikai mazāk, bet arī pārdomāti. Mēs veidojam eglīšu izvešanas grafikus, pēc principa kad katram rajonam tiek piešķirta viena diena.

Izvešanas nosacījumi un informācija

Eglīšu izvešanu mēs sākam no 6 – 13. janvārim Eglītes mēs izvedam pa vienam rajonam. Datumu un rajonu saraksts tiks publicēts mūsu Facebook lapā, Instagram profilā un www.silvertree.lv .

Kā arī 3 dienas pirms plānotās eglīšu savākšanas jūsu rajonā mēs nosūtīsim jums SMS un e-pastu, lai jūs varētu sagatavoties eglītes izvešanai. Dažreiz tehnisku kļūdu dēļ jūs, iespējams, nesaņemat īsziņu vai e -pastu, tāpēc, lūdzu, esiet saprotoši un meklējiet datumu, kas jums piešķirts mūsu mājaslapā vai Facebook lapā. Vai arī droši sazinieties ar mums zvanot uz mūsu tālruni vai rakstot e-pastu.

Lai efektīvi savāktu eglītes un saudzētu dabu, mēs nevarēsim garantēt precīzu laiku, savācot eglītes. Kurjeram tiks izveidots īsākais iespējamais ceļš, lai savāktu visas eglītes. Ja kurjera zvana laikā būsiet mājās, tad jūsu ērtībai kurjeram ir iespēja iet iekšā mājoklī un ietīt eglīti īpašā somā. Bet ja jums ir iespēja eglīti atstāt ārpusē vai kāpņu telpā, mēs to ļoti novērtu, jo ​​tas veicina efektīvāku eglīšu savākšanas procesu.

Ja jūs neplānojat būt mājās noteiktajā dienā, mēs ceram atrast Ziemassvētku eglīti mums pieejamā vietā (pagalmā, pie vārtiem vai kāpņutelpā). Šajā gadījumā, lai nodrošinātu kaimiņu sirdsmieru un izvairītos no pārpratumiem, varat atstāt zīmīti, ka eglīti paņems SilverTree kurjers. Speciāla sagatavošana eglītes izvešanai nav nepieciešama. Mēs iesakām pirms eglītes iznešanas pagalmā vai kāpņutelpā to labi izpurināt vienā vietā, jo tādejādi visas beigtās skujas nobirs vienā vietā un būs vieglāk tās savākt. Izkratot eglīti daudz mazāk skujas sabirs kāpņutelpā.

Pārpratuma gadījumā – kad kurjers nav paņēmis jūsu eglīti, sazinieties ar kurjeru vai mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem. Jūs varat lūgt eglīti izvest tās pašas dienas vakarā vai nākamās dienas rītā. Mēs centīsimies atrisināt jebkurus pārpratumus.

0
    0
    Grozs
    Tukšs grozs